عنوان وبلاگ زیر سیل اشک های نویسنده جان داد...

عنوان وبلاگ زیر سیل اشک های نویسنده جان داد...

کسی که این وبلاگ بخاطرش متولد شد به سادگی یک لبخند همه چیز را تلخ به پایان برد...
عنوان وبلاگ زیر سیل اشک های نویسنده جان داد...

عنوان وبلاگ زیر سیل اشک های نویسنده جان داد...

کسی که این وبلاگ بخاطرش متولد شد به سادگی یک لبخند همه چیز را تلخ به پایان برد...

لعنتی....


هی فلانی!!!

تمام لحظه هایی که سرگرمی ات بودم...

زندگی ام بودی...

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 13:31 http://www.mahve2.blogfa.com

در دل من چیزی است، مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح
و چنان بی‌تابم، که دلم می‌خواهد
بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه.

دورها آوایی است، که مرا می‌خواند..

مرسی از حضور گرمت سحر جونننن
منم یه آبجی دارم از خودم کوچیک تره سحر اسمشه....دلم براش تنگ شده...تو که پی ام میدی انگار خواهر خودمه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.