عنوان وبلاگ زیر سیل اشک های نویسنده جان داد...

عنوان وبلاگ زیر سیل اشک های نویسنده جان داد...

کسی که این وبلاگ بخاطرش متولد شد به سادگی یک لبخند همه چیز را تلخ به پایان برد...
عنوان وبلاگ زیر سیل اشک های نویسنده جان داد...

عنوان وبلاگ زیر سیل اشک های نویسنده جان داد...

کسی که این وبلاگ بخاطرش متولد شد به سادگی یک لبخند همه چیز را تلخ به پایان برد...

امید های من...



آدامس های EXITهندوانه ای را بخاطر داری؟؟

همان هایی که من بی تو و تو بی من نمیخوردی

این ها همان اگزیت هایی است که از وقتی رفته ای
سهمت را نگه داشته ام...این ها امید های من هستند
امید به این که روزی برمیگردی و این اگزیت ها را که سهم توست

دوباره کنار من میخوری....

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 27 تیر 1394 ساعت 23:25 http://www.mahve2.blogfa.com

عیدت مبارک

[گل]
[گل]
[گل]
[گل]
[گل]
[گل]
[گل]
[گل]

سحر یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 13:15 http://www.mahve2.blogfa.com

دخترکم

هیچگاه هم آغوشی هایت را با عشق مقایسه نکن

هیچ مردی در رختخواب نامهربان نیست…!!



❃ چارلی چاپلین ❃

[ بدون نام ] شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:25

سلام عززم لینک شدی گلم ممنونم از انظری که برام نوشتی جووووووووووووونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.